fredag 24 oktober 2008

it's mine!

oj då, pluggandet fick komma i andra hand igen, råkade åka iväg på en liten shoppingrunda till nya nacka forum med min far, titta vad jag numera är stolt ägare till:

den är min!

filmen kostade bara 99 riksdaler på media markt, och då kände jag att jag tjänade så mycket pengar att jag dessutom kunde unna mig en jacka, en väska och en klänning, ganska bra jobbat för någon som måste spara pengar..

dags att återvända till J.M. Coetzee -Disgrace, en väldigt bra bok, men eftersom jag läser den under tvång, och måste vara klar på tisdag, så förlorar den tyvärr charmen..

ciao!

8 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå jag köpte ju den för 79 på mediamarkt i nacka forum igår :P

Petra sa...

haha jävla prishöjare!

Anonym sa...

btw, tvingades inte vi läsa den i gymnasiet också? disgrace..

Petra sa...

jo du har alldeles rätt! men då läste jag aldrig ut den dumt nog..

A. sa...

haha jag tänkte väl! ja ba *meh hallåå* vi har ju redan läst den! den var inte direkt en joy pill. satsa på fredrik strage istället! :D

Petra sa...

haha fredrik starge :D har du läst "fans"? kapitlet om westlifefansen handlar om min bästis :D

A. sa...

VA?! är det sant?!!!

Petra sa...

haha oh yes :D carolin alkegård :)
hon som är den lilla bitchen och som typ har huvudrollen i kapitlet haha :D