lördag 25 oktober 2008

dead woman walking

död död död död död
min hjärna funkar inte längre, är så uttömd på krafter att jag bara vill lägga mig ner och dööö.

önskar jag kunde skriva att det är på grund av grym baksmälla som jag känner så här, men nej nej, inte den endaste lilla droppe alkohol är inblandad, anledningen är att jag har skrivit högskoleprovet hela dagen och det var tamejfan det jobbigaste jag gjort på länge.

vissa delar kändes ok men det mesta kändes skit, så jag antar att det verkligen inte gick bra. men nu är jag en erfarenhet rikare iaf. hmmpf.

usch. o ikväll är det lördag och jag borde fan gå ut o roa mig. men jag vet inte om jag orkar,
jäkla studier, dom är verkligen inte bra för nånting.

hejdå. (är verkligen inte på humör för mitt vidrigt hurtiga lilla ciao!)

Inga kommentarer: