söndag 26 oktober 2008

rainy sunday

suck, vilket skitväder, jaja, det är bara att dra på sig gummistövlarna (är faktiskt ägare till ett par skitsnygga som jag hämtade hem från florens förra veckan), ska ju dessutom stå inne i en torr bokaffär hela dagen, så jag ska egentligen inte klaga.

men jag hade hellre velat ligga i sängen och titta på fringe. så himla bra serie.

igår satt jag och carro hemma hos mig och drack vin och skrattade, herregud, när vi var på vår 6-veckors-tour i spanien för två år sen så skrev vi dagbok varje dag, och den satt vi och läste igenom, och ni kan nog tänka er vad den innehåller. sex drugs & rock'n'roll ungefär.

trevlig söndag på er.

ciao!

2 kommentarer:

A. sa...

åh, fringde! är inte det FETT jävla asläskigt?

Petra sa...

jo, det kan vara jäkligt obehagligt men det är braaa :) jag går igång på att vara rädd ;) och det är spännande och mystiskt och snygg gjort :-)
jag rekommenderar!