fredag 24 oktober 2008

christer, our man!

herregud. igår sa jag att highschool musical filmen var bland det vidrigaste jag sett på länge. det var innan jag visste vad som väntade mig. igår kväll åkte jag och carro till tyrol för att titta på "christer sjögren - 40 år som artist".
hennes syster jobbar där, så vi kom in gratis, ok?!?


jag har alltid något att säga, men nu är jag mållös. inga kommentarer.

det mest chockerande var inte ens christers uppenbarelse, hans tajta byxor och matchande västar, hans underbara moves på scenes eller hans mäktiga basstämma, nej, det värsta var busslasterna av pensionärer, mängderna av vithåriga människor från byar runtom i landet, som vallfärdat till gröna land, och satt och gungade med i de svängiga melodierna, one night only, with mr. sjögren. årets höjdpunkt.

jag ska inte bli så när jag blir gammal.

me and my best friend.


nu måste jag plugga. suck.
imorgon ska jag skriva högksoleprovet.
har en kommentar till det. HAHA!
och på söndag är det back to work.

ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA! jag ser det så vackert framför mig :) ni och alla pensionärer :)

Petra sa...

tro mig baby, det minsta det var, var vackert! hahaha sjuuukt va ordet!