torsdag 23 oktober 2008

highschool musical 3

eftersom jag tycker om sånt som alla andra tycker är pinsamt, så älskar jag naturligtvis highschool musical-filmerna :) igår hade den tredje och sista delen premiär, och jag var på plats med mina barndomsvänner lisa, lisa och sara.



herregud, även om jag är svag för musikaler så var detta bland det vidrigare i den genren, två timmar av oavbrutet amerikanskt slisk, lite för mycket även för mig. dansnummrena var lika underhållande som vanligt, höll till och med högre klass än i de tidigare filmerna, men utöver det var det tyvärr inte så mycket att hurra för.
ps. jag vet att disney-filmer är gjorda för barn i grund och botten. ds.
men det var i alla fall uppiggande en kall onsdagskväll.

sen hittade jag en jättefin bänk också :)


ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe såg också den där bänken idag! klockren :)