fredag 5 december 2008

rubrik

har fortfarande inte fått tillbaka min veckodags-uppfattning. det känns verkligen inte som fredag.

jag har precis varit världens gulligaste flickvän och beställt en julklapp till min kära italiano. även om det inte är världens märkvärdigaste pryl så kan jag tyvärr inte skriva här vad det är, för jag vet att han läser ibland, och även om han har ett svenskt ordförråd bestående av ungefär puss, julmust, skrivbord och rumpa så kan han ibland vara smartare än man tror och lyckas luska reda på saker han inte borde veta. så det får förbli hemligt i ca 20 dagar till..

imorgon ska mina kompisar åka på gratis kryssning med cinderella och jag kan inte följa med för jag måste sitta hemma och plugga. det känns verkligen jättebra. ok ok, om en uppsats och två tentor så är det bye bye sthlms universitet.

känner att det är dags att lägga in en bild i den här bloggen, det har blivit för många inlägg utan.
det får bli denna eminenta skapelse. en finsk julkalender.


ha en riktigt bra fredagskväll!

ciao!

Inga kommentarer: