lördag 6 december 2008

petra the prisoner

ok nu har jag suttit sedan klockan 10.00 imorse och försökt skriva min literature essay. jag ska jämföra två short stories. vet ni hur långt jag har kommit? ca 10 meningar. och då är hälten citat från dessa noveller. bra jobbat tjejen. jag orkar verkligen inte, jag har noll inspiration och jag kommer aldrig få ihop något bra på två dagar, är alldeles för okoncentrerad. mhm that's the spirit!

fick ett alkoholinspirerat sms av B inatt där han skrev att han + hans kompis och hans kusin ska komma till madrid i slutet på januari och hälsa på :D hoppas verkligen det blir så!

shit vilket taskigt väder vi har idag, tur för mig att jag måste sitta instängd framför denna dataskärm och stirra på den som om den självmant ska hosta upp en fyra sidor lång jämförelse.



ciao!

Inga kommentarer: