fredag 26 december 2008

in pain

usch, jag ligger och gråter mig igenom dokumentären "tsunamins barn" som går just nu på fyran. det kan nog inte finnas mycket hemskare saker här i världen än att förlora sitt barn..

och när jag säger ligger menar jag det verkligen, jag har inte lämnat sängen på hela dagen för att jag har mått så dåligt, riktigt riktigt bakfull är jag, men nu börjar det bli lite bättre, har fått i mig lite pizza och julmust :)
det var iaf en askul kväll igår, vi var på underbara bar och sedan sturecompagniet, och där hittade jag en killes kreditkort i baren och när jag lämnade tillbaka det blev han så glad att han prompt skulle bjuda på drinkar, så det var bara att tacka och ta emot, och nu lida av sina synder.

ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, då får man väll säga tack petra för alla drinkar och shot:ar den kvällen, haha :D