onsdag 19 november 2008

snooow

ge mig mer, snö snö snö! jag har hittills varit ganska negativt inställd till vintern, men nu idag när det började snöa var jag och lynnie ute på promenad, och plötsligt inbefann sig rätt stämning! det är fan nice, ge mig lite mer äkta vara! riktig kyla och solsken och snö som knakar under fötterna! jag vet att det inte blir så, eftersom det redan har slutat, men snälla, kan det inte bara snöa under hela natten?


ska iaf fortsätta på temat ikväll och dricka glögg och äta pepparkakor med mögelost mmmmmm. och planera lite för massa vintriga aktiviteter till mina turistande italianos nästa vecka. im thinking skridskoåkning i kungsan och grönans julmarknad :)

ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad häääääääärligt :D jag är så glad för din skull! gud vad roligt att han kommer hit ! jag vill också gå på grönans julmarknad ! pusss

PS. nu får du igen för att du sa att det inte var vinter på ritkigt när jag sa det för typ en vecka sen ! nu kandu iaf inte säga nåt annat :)

Anonym sa...

Pepparkakor med mögelost? men huuuu petra :P