onsdag 19 november 2008

happiness

ok, mitt berusade glädjesprång nu i natt kom alltså av att jag pratade med min käresta på msn och han avslöjade att han kommer hit om EN vecka!! han hade köpt biljetten för ett tag sen, men inte velat säga något, egentligen skulle han inte avslöja det överhuvudtaget, utan organisera något med carro och överrasknings-dyka upp!
har ni hört något mer romantiskt??
men nu blev det inte så för han hade så svårt att hålla sig haha, men jag är lika glad, har äntligen något att räkna ner till :) en jäkla vecka, helt otroligt :D dessutom är han här samtidigt som lorenzo och valerio, skitkul!!

äntligen lite finare väder idag! ok, om det skulle matcha mitt humör klockrent skulle det vara strålande sol, men man kan inte får allt!
idag är jag helt fri från att plugga, sköönt! ska snart börja kämpa inför min grammatiktenta i december, man kan ju vara ute i god tid för en gångs skull, men just idag, och kanske imorgon också, ska jag vara helt fri från studier!
fick tillbaka min uppsats som jag skrev för en vecka sen, bahaha, fick C+, ganska väntat med tanke på att jag verkligen inte lägger ner mitt hjärta i något jag gör, allt jag vill är ju att bli godkänd och glömma det här. blev iaf glad att jag klarade det så belönade mig själv med ett par supersöta knee-socks :)


buona giornata!
ciao!

Inga kommentarer: