fredag 14 november 2008

hej

jag fullständigt ignorerar att jag fortfarande har en halv uppsats att skriva + halva great gatsby kvar att läsa. pallar inte.

filmen igår var jättebra, det var så länge sedan jag läste boken att jag inte kom ihåg nånting av handlingen, så det var ju strålande. kidsen som spelade huvudrollerna var grymma, och hela filmen var väldigt speciell, lugn och harmonisk fast det är en skräckfilm. och jag har väl nämnt nångång förrut att jag är fett imponerad av vampyrer?



efter bion halkade jag och carro in på en nittiotals-fest som pågick inne i bruno-gallerian. vi stannade bara i typ en halvtimme, men det var intressant, och vi fick se en gammal kult-DJ spela, gud jag kommer verkligen inte ihåg vad han heter nu, men det är han som gjorde "ecuador" under det glada nittiotalet..

jättebra bild på honom.


nu ska jag lära min lillebror att slå in paket.

ciao!

Inga kommentarer: