lördag 4 oktober 2008

i had no idea

jag hade ingen aning om att man kunde ha så här kul i stockholm!

de senaste åren har jag varit en ganska aktiv motståndare till utelivet i sveriges huvudstad, därför att människorna här har missuppfattat konceptet, och gör inte som människor gör i resten av världen, går ut för att ha skitkul!
men igår, på det mest stureplanigaste stället av dem alla, sturecompagniet, var det som att festa utomlands, stämningen var bara så himla schysst!
helt fantastiskt!



innan var det coctailparty hos josse, med supergoda drinkar och världens gulligaste tjejer.
dessa brudar var ju anledningen till att kvällen var så grym, i bra sällskap är det svårt att misslyckas med att ha roligt!

nu ska jag lyssna på amy macdonald - this is the life, och sen titta på senaste avsnittet av gossip girl.

ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAAAAA? Bra uteliv - i sthlm?! Nu blommar det... Gillar din outfit, mest för att den ser likadan ut som den jag hade på mig i lördags ;D

Petra sa...

haha, ja helt otroligt, jag är typ fortfarande i chock :)

väst är för övrigt bland det hetaste du kan bära i höst ;)
oh yes, petra mode-tipsar :p

AS IF!