fredag 3 oktober 2008

futurum

säger det något speciellt om mig, när den första bilden jag lägger in i min blogg är ett foto av en flaska sprit?



jag har suttit och kollat runt lite på olika utbildningar, det börjar ju dra ihop sig till senaste ansökningsdatumet inför vårterminen, och jag är helt splittrad.
jag vill plugga, men är samtidigt omotiverad, och har dessutom ett annat alternativ för våren 2009 som ligger och lurar inne i min hjärna.

jag har hittat en utbildning som jag verkligen vill gå, känner att den nästan är skapad för mig, och det är ju inte ofta osm man känner så.
en liiiten hake bara.
den finns bara i på luleås universitet i piteå!
jag som för det första har fobi för småstäder, och som för det andra har svurit på att aldrig plugga längre norrut än uppsala.

vad gör man inte för sin drömutbildning?

jaja, den drar inte igång förrns nästa höst, så det är ingen panik. än.




ikväll blir det coctails för hela slanten! (det är det jag ska använda vodkan till)

ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja men vad fint, nu är yttrandefriheten tillbaka!

petra du kan ju inte flytta till NORRLAND, ok ingen gillar väl småstäder men norrland, är det verkligen din grej? isåfall har jag iofs en anledning att åka till norrland och den tanken gillar jag :) men vad är det för spännande utbildning som gör att du ens tänker tanken på att bosätta dig i skogen???