tisdag 27 januari 2009

martes

hoooolaaaa :D

idag ar det tisdag. carro var antligen hos doktorn igar, sa nu har hon fatt starka grejer, hon har vart sjuk i en o en halv vecka, poor thing!

vi har alltsa levt ett ganska isolerat liv, men i torsdags och lordags var vi iaf ute och rojde litegrann, joy pa torsdagen (som vanligt), och "kapital" pa lordagen, vilket var en besvikelse, det ar en "sju-vanings-klubb", och visst sju vaningar ar det, men vara tva dansgolv, it sucked!

jag har borjat min termin pa organisationspsykologin pa distans, fick den forsta uppgiften idag, men jag tror helt arligt tyvarr att jag kommer att hoppa av for det ar inte riktigt som jag hade tankt mig, alla mina s.k. medkursare ar allihopa typ 40-ariga redan utbildade inom psykologi eller pedagogik, jag kanner mig utanfor och obildad. hallaaaa. det suger verkligen, men vi far se.

om tva dagar, (torsdagkvall) kommer B, + hans kusin & kompis, ska bli underbart att fa traffa honom igen, det har gatt tva hela manader sen vi sist sags i sthlm!!!
langtar :)

nu ska jag ut i solen igen, vadret ar lika schizo som vanligt, men idag ar det fantastiskt, 15 grader o stralande sol! :D

ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

7 våningar?! hahaha åkte man hiss mellan våningarna? :P