torsdag 11 december 2008

later

har just kollat mitt konto på studera.nu och det visade sig att jag har kommit in på alla de distans-kurser som jag var intresserad av inför kommande vårtermin :)
helst av allt vill jag läsa en projektledarkurs, men den kräver tyvärr för mycket litteratur att köpa och släpa med till spanien, så jag har tackat ja till en organisationspsykologi-kurs istället. den verkar intressant, och jag behöver "endast" spendera ca 1000 kronor på böcker.. urk.

fixade passet på tio minuter förrut, kommer att se ut som en skrämd, likblek vovve på bilden, och namnteckningen blev fruktansvärd, jag blir alltid så stressad när jag är tvungen att skriva mitt namn "snyggt".

sen åt jag lunch med emily, och det var väldigt trevligt, hon åker till thailand om en vecka så vi kommer inte att ses mer innan jag drar.


nu ska jag äta lussebulle (måste absolut äta fler detta år, har hunnit
med alldeles för få hitills) och sen försöka börja plugga till min tenta. har fortfarande inte öppnat boken. klockan är halv fyra, och det är mörkt som mitt i natten. jag är inte överraskad, jag är ju svensk herregud, men jag bara konstaterar hur inspirerande det är att bo här.




just det, jag har fått en avi från posten, min lilla julklapp som jag har beställt till B är redo att hämtas :) hoppas den motsvarar mina förväntningar!

ciao!

Inga kommentarer: