söndag 7 december 2008

glöggsöndag

äntligen klar med uppsatsen!
den är probably the largest pile of shit in the world, men skit samma!
jag är klar och jag behöver inte bry mig mer.
titta, klockan är bara 13.30 och jag kan ta av mig pyjamasen :)

min brorsa har laddat ner världens bästa grej till mig.
det är en media-spelare som heter Spotify, och den innehåller all musik i hela världen. jag vet att det låter helt sjukt, men det är sant, man behöver inte ens ladda ner musiken eller nåt, den bara ÄR där! och det är inte ens olagligt tydligen, för man kan inte äga musiken själv, man kan liksom inte flytta den från denna spelare och t.ex. lägga över den på sin MP3-spelare. ja det här var ju en väldigt flummig förklaring, men jag är så otroligt oteknisk när det gåller sånt här, fattar inte så mycket, utan jag bara tackar och tar emot, och den här grejen är helt fantastisk :D nu sitter jag och lyssnar på britney spears nya skiva circus. den är ganska dålig.



om en timme ska jag på glöggparty hemma hos min mor. det blir
trevligt, hon har tydligen slagit på stort och bjudit hem ca 20 av anders buisness-men-polare till den lilla lilla lägenheten. tiptop.








ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

den där grejen låter helt undrbar! vi saknade dig på båten petra! ha så kuul på glöggpartyt puss puss !

Petra sa...

åh, jag vill höra detaljer snart!!
jag rekommenderar dig verkligen att ladda ner spotify, det är amazing!!
hoho jag har druckit 10 koppar glögg, livet leker :D
pussssss