lördag 13 december 2008

at work

haha ja jag säger då det, jag klagade ju igår på att jag kände mig konstig i halsen.. men vet ni vad jag ändå sysselsatte mig med igårkväll? vrålade loss till singstar hela kvällen hemma hos nina :) jaja, det var askul iaf, det spelet är sjukt underhållande! jag ville inte ens sjunga i början, men sen fick jag lite hjälp på vägen av den trofaste vännen al. kolhol, och några glas senare uppförde jag mig som världens tina turner :D och även om jag känner mig lite skrovlig idag också så gör det iaf inte ont. för övrigt var hela kvällen väldigt trevlig :) jag lägger upp lite bilder sen när jag kommer hem.

idag har min familj det traditionella årliga julbaket hemma hos mamma, och jag kan inte medverkar p.g.a att jag står här och säljer böcker, men jag slutar iaf relativt tidigt (17.00), så jag ska åka dit direkt efter och äta österrikiska julkakor till middag :)

ciao så länge!

Inga kommentarer: