torsdag 18 december 2008

all I want for christmas..

sista tenten avklarad idag, och med det säger jag tack och hejdå till sthlms universitet för den här gången! även om jag inte klarar de här sista och måste göra omprov går inte det, för då är jag i viva españa!
min sista lediga dag idag, sen jobbar jag fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och slutligen även fram till kl 14.00 på julafton!

jag har fått ut mitt nya pass, haha jag ser verkligen rädd och ledsen ut på bilden :p

nu ska jag fortsätta rocka loss till mariah carey - all I want for christmas, har haft den på repeat senaste timmen, det är tveklöst världens bästa jullåt! och i mitt fall stämmer ju texten så bra att det är löjligt ;D

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
And I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree

I don't need to hang my stocking
There upon the fireplace
Santa Claus won't make me happy
With a toy on Christmas day

I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you

och det finns faktiskt en liten italienare som sitter i sitt hemland och önskar samma sak :) jag sa åt honom att rycka upp sig och vara duktig och snäll så att tomten skulle ge honom lite glädje, och då sa han att det var omöjligt därför att jag är han enda glädje just nu, och jag är inte där. *suuuckar, lutar huvudet i handen och blickar ut genom fönstret i bästa askungen-stil*
ibland kan han minsann vara hopplöst romantisk :)
ciao!

Inga kommentarer: