söndag 9 november 2008

vad gäspar skorpan?

jäkligt lyckad tjejmiddag/spelkväll hos josefin den fina igårkväll, med kinga, carro, cissi och frida. vi åt jättegod "ambitiös" mat och spelade orangino och stockholmsspelet (bilderna), två sjukt roliga spel. som ni ser på carros bestämda handrörelser så försökte hon bossa som vanligt ;)



dags att ta tag i min essay, jag vet att jag tjatar men från och med imorgon kommer ni inte att behöva höra så mycket studie-gnäll, då är det förhoppnigsvis över..
eller inte, har en till uppsats som ska vara inne nästa måndag.. whoops.

så himla trist väder, det här är det absolut värsta med den svenska hösten. allt är bara fuktigt och grått *ryser*.
och från min fönster ser jag människor som är ute och joggar. hallåå? dom besitter en sorts styrka som jag aldrig kommer få äran att uppleva inom mig.

ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja väldigt bra illustrationer av maktuppdelning på bilderna!!

Anonym sa...

Sthlmsspelet, är inte det riktigt svårt? har för mig att det var nästintill omöjliga frågor? (Eller så tänker jag på ngt annat) hördudu örnen petra. Vad sägs om att ses i veckan och fika/dricka ett glas vin/luncha? Vill allt höra lite om dina planer om madrid ;)

Petra sa...

haha jo, sthlmsspelet är svårt men fett kul :P
en date låter jättebra! jag är faktiskt hyfsat fri den här veckan för en jävla gångs skull :D
vi kan väl höras på faccialibro ;) ?
puss!