torsdag 27 november 2008

trentasei ore

twilight-filmen igårkväll var inte så mycket att hurra för, men det hade jag väl redan förutspått. ok, om man inte har läst boken innan kan jag förstå att man tycker om den.. den är vacker, men böckerna är mer än så. dom innehåller så mycket detaljer och känslor att det självklart är svårt att förmedla allt detta i en enda film, men jag tycker ändå att producenterna hade gjort en hel del väsentliga missar. jaja. jag vet inte vad det är med mig men jag är så svag för vampyrer haha, önskar nästan att jag skulle träffa på en själv :)



torsdag idag, tiden går så fort så fort, men ändå tar det så lång tid innan det blir fredagkväll!
i eftermiddag kommer iaf lorenzo & valerio :)

ska försöka vara duktig nu och masa mig iväg till simhallen, känner att mina leder måste engageras lite om jag inte ska stelna helt.

allt börjar bli så grått igen utanför mitt fönster, tycker att det är uppriktigt sorgligt att snön försvinner :[

ciao!

Inga kommentarer: