lördag 15 november 2008

sábado

stannade hemma igår, surprise surprise. eller hemma och hemma, jag satt med carro hos hennes syrra på söder och "hjälpte till" att vara barnvakt. vi köpte jättegod kinamat och hyrde film, "dumpad", amerikansk humor när den är som värst tänkte jag säga, men det var väl lite att ta i, den var rolig och lite söt :)

jag är inte ett så stort fan av idol, har koll på skiten, utan att bry mig så värst mycket, men vad är problemet med att johan inte åker ut??
nu måste den där dumma juryn ångra sig, att dom lät honom komma med från första början, visst han var lite speciell, men dom hade nog inte gissat att han skulle komma så här långt. tycker bara så synd om de andra tävlande som faktiskt kan ta en ren ton. tänk att tävla mot en sån där, och ännu värre, att förlora och åka ut mot honom?
synd o skam är det!


sitter på jobbet och har tråkigt. vi öppnade för en ca timme sen och jag har haft en kund. great.
ok, nu kom det en till. jaja, jag får iaf friheten att välja musik själv, är inte tvungen att lyssna på den gamla gnälliga jazzen dom spelar uppe på trean. just nu är det hello saferides senaste. love it.
ser fram emot ikväll som fan, det var så himla länge sen jag åt tapas!!
underbar mat, massa vin och tjejsnack, passar mitt sinnesmod perfekt.

ciao!

Inga kommentarer: