söndag 2 november 2008

ångest

jag har ångest och panik inför kommande vecka. tenta i språkvetenskap på fredag och en lingustic essay som ska vara färdig nästa måndag. jag är så sjukt omotiverad och oinspirerad att det skrämmer mig. varför tog jag den här kursen? (ok, vad skulle jag annars gjort denna höst?)
engelska är intressant, men det är inte rätt för mig just nu. ingenting är rätt för mig, men det här är extra fel.

i fredags var jag, carro & moa ute och hade kul, eller det mesta av kvällen var kul, men det blev lite för mycket för mig. vi var på anglais, sturecompagniet och hells kitchen, och vi träffade massa roliga turister, jag älskar att träffa människor från andra länder, dom är så mycket roligare än svenskar.

igår låg jag utslagen hela dagen, men det är väl priset man ofta får betala för en lyckad utekväll. sen var jag tvungen att rycka upp mig fråmåt kvällen, eftersom jag skulle på teater med mormor, och jag lyckades faktiskt ta mig igenom hela pjäsen, ("tre systrar"), utan att somna en enda gång, (tro mig, det har hänt förrut). det var faktiskt en väldigt bra uppsättning, och dessutom satt mikael persbrandt två rader bakom mig :)

har dessutom vart kattvakt åt min kära lilla sally denna helg, söt som socker men tyvärr alldeles för osocial.





ciao!

Inga kommentarer: