tisdag 25 november 2008

godnatt

hej hopp i lingonskogen, egentligen är det läggdags för mig, men måste ju bara berätta för er att victoria var grymmare än nånsin igårkväll! jäklar va vi dansade. asså ni vet när man är så där svettig och andfådd att man inte vet var man ska ta vägen (inga snuskiga tankar nu barn..)? och varje låt är så bra att man inte kan gå från dansgolvet även om man håller på att svimma? så var det! så jäkla kul, och det bästa med hela grejen är nästan att det är på en måndag, det känns bara så himla upplivande, måndagar har ju liksom alltid varit dödsdömda.

de duktiga artisterna på vickan

så här fint är NK kl. 03.00

var lite halvseg när jag stapplade iväg till uni imorse, och på lektionen när vi skulle analysera dikter hasplade jag ur mig att jag trodde poeten var hög på svamp. men det blir så ibland.

nu på kvällen har jag jobbat, det var trevligt.

just det, måste säga att baletten jag såg i går var jättebra, föreställningen hette "Christe, Matthews, Ek" och det var tre olika stycken av tre olika koreografer som namnet antyder.

imorgon har jag tvättstugan kl. 10.00, sen blir det släktmåltider resten av dagen, först lunch hos farmor, och sen middag hos min moster, som dessutom ska hjälpa mig att lägga upp en klänning jag har köpt eftersom hon är typ bäst i världen på att sy.

ook, definitivt läggdags. dröm sött eller sogni d'oro som man säger på italienska. betyder typ gyllene drömmar, så himla sött :)

ciao!

Inga kommentarer: