måndag 3 november 2008

bullshit

alla mina inlägg är så sjukt tråkiga, vet ni varför, det är för att jag inte har ett särskilt roligt liv just nu, det är så lätt att klaga, men jag är faktiskt i en grym svacka för tillfället, största delen av mina dagar går åt klaga på engelska-kursen jag läser, eller att sakna min pojkvän som bor i ett annat land.
jaja, jag har faktiskt varit en hyfsat glad människa hela mitt 21-åriga liv, så jag förtjänar väl att vara lite nere jag med ..

jag säger bara så här: watch out, it will be different in january!

den här har beppe ritat åt mig. det är en tjur.
jag tycker mest att det ser ut som en kanin,
och oftast kan den muntra upp mig lite.

ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch jag förstår dig verkligen ang kursen, MEN ryck upp dig! :D Tänk att det knappt är 2 månader kvar nu, två månader som kommer så superfort, med jobb, jul och allt, sedan är det spanien och WOHOOO så kul ni kommer ha! Knappt två månader av ditt liv som du måste lida med kursen bara! Och sedan kommer det kännas så skönt att ha det över!

Petra sa...

tack för stödet bejby :D
jag vet att det är så, bara svårt att inse det just nu!
nästa måndag kanske vi kan köra vickan o muntra upp mig lite?? :D
puuuss!

Petra sa...

tack för stödet bejby :D
jag vet att det är så, bara svårt att inse det just nu!
nästa måndag kanske vi kan köra vickan o muntra upp mig lite?? :D
puuuss!