tisdag 11 november 2008

backdrunk

oodeladii, igårkväll var vi på schlagerkväll på vickan igen, det är så sjuuukt kul :D
grym musik, bögar & turister, helt fantastiskt!
idag mår jag som jag förtjänar, men det hör till!
satan vad mycket vin jag lyckades pilla i mig .. hehe.

ikväll ska jag till dramten med sofie och se hamlet. jag gillar shakespeare, och dessutom är detta en modernisering (med musik av coco rosie!), och det brukar alltid vara intressant!

imorgon är det kockkväll på NK, hmm kan bli spännande, kommer tio kockar dit som ska laga mat och göra reklam för sina kokböcker, jag antar att det är en väldigt bra jobbförmån att ha tio kockar som lagar middag åt en :D

är ju inte heller alla arbetsplatser som bjuder på förkrök :) hoho (igår var det s.k. vip-kväll på bokhandeln, så även fast jag inte jobbade smög jag upp dit och pimplade lite rödtjut med mina kollegor.)

nu ska jag dricka julmust! oh det är helt fantastiskt att dom säljer det "redan nu", i love it!

ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

redan och redan :) det är ju bara 1 månad kvar till jul! snart dags för adventljusstake :D