söndag 23 november 2008

absolut hangover

inflyttningsfesten igårkväll var väldigt lyckad, hemmafester kan verkligen vara underhållande! och det var så himla kul att träffa massa människor som jag umgicks med för typ 100 år sen.




förutom mitt underbara vinho verde, så trillade det även in några andra sorters berusningsdrycker.. har inte varit världens piggaste människa idag men det var det värt.
lynnie körde bortamatch hemma hos mig och vi har legat i min soffa hela dagen och ätit pasta och tittat på "my super sweet sixteen"-marathon på MTV.

min pappa har varit på ålandskryssning och köpt en jättefin present till mig!

absolut vodka christmas edition

en flaska sprit i paljettfodral, det är nästan poesi :)
den ska italienarna får avnjuta nästa helg!
och nästa söndag när jag är bakis kommer jag att ha sällskap av min pojkvän :D
lycka!

nu ska jag försöka titta på da vinci koden på tv3, men tror att jag kommer att somna ganska fort.

ciao!

Inga kommentarer: