lördag 11 oktober 2008

welcome greta

igår var annorlunda, men jättekul, vi träffade massa knasiga människor, körde en liten hotel-runda, första anglais och sen clarion, och vi blev fulla till slut, men det tog ett ganska bra tag.

pga. att en kille trodde att jag sa att jag hette greta istället för petra, så började jag introducera mig som det, och klev därmed in i en liten roll. jag har alltså fått ett alterego som heter greta, och jag trivs väldigt bra med henne :) hon är asrolig och lite kaxig, och hon blev bjuden på shots.


two freaks we met at clarion. a nice guy who played for us on the subway home.

ikväll är det fotboll, sverige-portugal, ronaldo, världens snyggaste fotbollsspelare befinner sig alltså i sthlm just nu, man blir ju nästan knäsvag av tanken hehe.
jag ska uppleva spektaklet på söder, med några härliga tjejor, vi ska nog försöka återskapa stämningen från em i kungsan i somras.

imorgon ska jag jobba, borde egentligen plugga, men det är smällar man får ta.

ciao!

my international summary: yesterday was different, but fun, we went to two different hotel-bars (very nice), met loads of crazy people, and i got myself an alterego, her name is greta, and she's hilarious :)

tonight football, sweden against portugal, and mina, i know ronaldo is yours, but if the chance is given to me, i dont know if i'll be able to say no.. after all, he is the hottest football player on this planet. hahahaha!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! vilka fräsha boys ni hittade! Ser ut att vara full action ;)