torsdag 30 oktober 2008

thursday

torsdag idag, herregud, veckorna går så himla fort, det är måndag och fredag hela tiden!

idag har jag inga föreläsningar, så nu ska jag verkligen försöka plugga hela dagen.. ska bara låtsas vara lite teknisk och försöka koppla in min skrivare..

nu så här i slutet på veckan ska jag få lite efterlängtad kulturinjektion, ikväll ska jag se musikalen "the producers" på chinateatern, och på lördag pjäsen "tre systrar" på stadsteatern.

igår var jag på möte på NK och det visade sig att jag har uppgraderats, från att vara kassabiträde ska jag denna jul bli barn- och undomsboksexpert och stå ute på golvet och rekommendera böcker till kunderna. hjälp. men det ska bli kul, är ju alltid spännande att få göra något annorlunda :)
wish me luck!

ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj jävlar, du har blivit befodrad :) GRATTIS! det måste ju firas! vad händr i helgen love?

Petra sa...

tack! :D klart vi ska fira! vad har du för planer?? jag har inte en endaste, vi borde göra nåt kul!!