tisdag 28 oktober 2008

volpino

hittar dagligen på nya anledningar att slippa plugga fast jag har tenta nästa vecka, idag till exempel, har jag tillbringat eftermiddagen hemma hos carro och tittat på 50-talsfilm och gosat med hennes hund molly. rasen heter volpino italiano tror jag, betyder liten italiensk räv, och hon ser verkligen ut som en kritvit supersöt liten rävvalp :)

hon hårar som en tok dock, kolla mina kläder..





igår hade vi skitkul på vickan, schlagershowen var underhållande, och det var uppfriskande att festa på en måndag, det är man ju inte direkt bortskämd med det i det här landet..


jättebra bild på carro, mig & cindy.


nu ska jag gå hem och äta middag hos min mamma. och sen tror jag faktiskt att jag ska titta på sex and the city filmen, har fortfarande inte sett den (sen jag köpte den alltså, på bio har jag sett den twice)

ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha vilken charmig bild!