onsdag 1 oktober 2008

galen tjej

idag har jag blivit anklagad för att vara galen. känns bra.
speciellt när det var min käresta som sa det till mig när jag bara försökte föra lite sansad konversation.
sanningen är nog att jag inte är särskilt sansad.
den här veckan är iaf min sociala vecka :)
  • igår var det trevlig middag och tuesday hemma hos emily.
  • ikväll fika med kära desirée som jag inte har träffat på aslänge.
  • imorgon middag med mads och hennes familj.
  • fredag coctailparty för mitt fina pyret joyce som har fyllt år.
  • lördag hejdåkväll för mads som lämnar landet för coolare breddgrader.
och med coolare menar jag inte kallare utan bara betydligt ballare.
heey det rimmade.
nu måste jag försöka plugga lite!
är inte bara galen, utan odiciplinerad också!

ciao!

Inga kommentarer: