torsdag 2 oktober 2008

countdown

hej hej, jag sitter hemma hos min kompis madde, hon ska flytta till USA på måndag, jag är grymt avundsjuk, det har vart min dröm sen jag var typ 15. dock är jag inte sotis på att hon ska jobba som aupair, jag har fått min beskärda del av barn :)
hmm, dessutom är det kanske så att jag smider planer på att fly landet jag med..
den som lever (läser bloggen) får se..

jag är inte så sjukt osocial att jag väljer datorn framför min polare, men hon sitter och läser igenom sina resepapper, så jag tog mig friheten.

idag har jag medverkat på ett tre timmar långt poetry-seminar, det var .. intressant.

om e x a k t en vecka kommer min bästa kompis, min själsfrände, min LYNNIE!

och om exakt två veckor åker jag på besök till min gamla hemstad, en av europas vackraste städer vågar jag påstå.

ciao!

Inga kommentarer: