onsdag 8 oktober 2008

schoolcool

1. 2.

3. 4.

vad vill jag säga med dessa bilder?

1. idag har jag tagit del av världens tråkigaste föreläsning. dock fick jag lite tröst av min älskade termoskopp (tyvärr är den både ful och dessutom läcker den). behöver en starbucks NU så att jag kan införskaffa en het mugg.

2. today im wearing this, hihi, gud vad jag är töntig som publicerar dagens outfit, men det är ganska kul att fota sig själv i spegeln, jag är fortfarande exalterad av att jag numera är ägare till en mobil med kamera, iaf, jag körde lite casual stil idag, ska nämligen "klä upp mig" inför jobbet ikväll, har fått strikta order från bossen, vi har lansering av en ny champagne-bok i affären, och jag ska servera skumpa & snittar.

3. var tvungen att visa vilket förskräckligt trist ämne föreläsningen handlade om. någon som blir lockad att börja plugga engelska vid universitet?

4. ni kan nog inte läsa vad som är skrivet på lapparna, men på den vänstra står det "jag skiter i den här skitkursen" och på den högra "jag ska kämpa". jag och cindy drog lott om hur vi skulle göra med vår framtid. jag fick den högra lappen och måste alltså fortsätta traggla grammatik och poesi i två månader till. positiv inställning.

ciao!

4 kommentarer:

A. sa...

hej petra!

;D

Anonym sa...

haha klä upp sig och servera skumpa på NK, låter spännande ! om jag har tid åker jag förbi och spanar in dig på vägen hem :d

Petra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Petra sa...

hej annahita! :) nu kan vi hålla koll på varandras liv genom den underbara bloggvärlden ;D


till pyret, det var ganska spännande :p men tyvärr hade du inte kommit in, VIP-members only ;)